پنل رایگان

  • 3 خط اختصاصی ۱۴ رقمی از ۳ اپراتور
  • ۱ خط مشترک جهت ارسال کشوری و بلک لیست
  • بازگشت هزینه پیامک های مسدود شده
  • بانک شماره های جنسیت و ایرانسل
  • ارسال کد پستی ایرانسل و همراه اول و منطقه ای
  • بانک مشاغل و اصناف کل کشور
  • ارسال پیامک به BTS
  • ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات
  • ارسال پیامک صوتی
  • هر پیامک 16 تومان

پنل رویال 100 هزار تومان

  • 3 خط اختصاصی ۱۴ رقمی از ۳ اپراتور
  • ارسال از موبایل
  • گزارش تحویل
  • ارسال کارت ویزیت
  • امکان ارتقاء پنل به صورت آنلاین
  • کدخوان - نظر سنجی و پیامک مناسبت
  • ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات
  • ارسال پیامک صوتی
  • هر پیامک 15 تومان

پنل وی آی پی 200 هزار تومان

  • 3 خط اختصاصی ۱۴ رقمی از ۳ اپراتور
  • ۱ خط مشترک جهت ارسال کشوری و بلک لیست
  • بازگشت هزینه پیامک های مسدود شده
  • ایمیل پیامک ها
  • انتقال پیامک ها
  • منشی پیامک
  • پشتیبانی از وب سرویس و افزونه ها
  • ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات
  • ارسال پیامک صوتی
  • هر پیامک 14 تومان

پنل طلایی 300 هزار تومان

  • 3 خط اختصاصی ۱۴ رقمی از ۳ اپراتور
  • انتقال پیامک و منشی پیامک
  • بازگشت هزینه پیامک های مسدود شده
  • بانک شماره های جنسیت و ایرانسل
  • بخش ارسال کارت ویزیت و دفترچه تلفن
  • وب سرویس ارسال و دریافت
  • ارسال پیامک به BTS
  • ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات
  • ارسال پیامک صوتی
  • هر پیامک 13 تومان

شماره پیامک پویش حریفت منم

موضوع فلسطین و اسراییل، یکی از مسائلی است که از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات منطقه خاورمیانه شناخته شده است. این مسئله به دلایل مختلفی از جمله تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بسیار پیچیده است.

فلسطین به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق جهان، دارای تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است. با این حال، در دهه‌های اخیر، این منطقه به دلیل تضادهای سیاسی و نژادی با اسراییل، با مشکلات بسیاری روبرو شده است. در حال حاضر، فلسطین به عنوان یک کشور مستقل شناخته نمی‌شود و بخش‌های زیادی از آن تحت کنترل اسراییل قرار دارد.

اسراییل نیز به عنوان یک کشور جوان و نوپا در منطقه خاورمیانه، دارای تاریخ و فرهنگی جدیدتر است. با این حال، این کشور نیز با مشکلات بسیاری روبرو شده است. اسراییل به دلیل تضادهای سیاسی با کشورهای همسایه، بخش‌هایی از خود را به دست کشورهای همسایه از دست داده است.

تلاش‌های زیادی برای حل مسئله فلسطین و اسراییل در طول سال‌ها صورت گرفته است. با این حال، هنوز هیچ راه‌حل قطعی برای این مسئله پیدا نشده است. برخی از راه‌حل‌های پیشنهادی شامل توافقنامه‌های صلح، تقسیم قدرت و یا تشکیل کشور فلسطین به عنوان یک کشور مستقل هستند.

با توجه به پیچیدگی این مسئله، نیاز به رویکردهای جدید و نوین در حل آن وجود دارد. برای حل مسئله فلسطین و اسراییل، نیاز به همکاری بین کشورها، توجه به نیازهای مردم منطقه و همچنین استفاده از روش‌های دیپلماتیک و صلح‌آمیز است.

در نهایت، باید گفت که حل مسئله فلسطین و اسراییل، به عنوان یکی از بزرگترین مسائل منطقه خاورمیانه، نیازمند رویکردهای جدید و نوین است. با توجه به تاریخ و فرهنگ بسیار غنی این منطقه، حل این مسئله می‌تواند به عنوان یک نماد برای صلح و همکاری بین کشورها در منطقه خاورمیانه باشد.

پویش «حریفت منم» شبکه‌های تلویزیون برای کمک به فلسطین

در پی تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مردم مظلوم فلسطین، شبکه‌های تلویزیونی با شعار «حریفت منم» اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و آغاز موج گسترده نسل‌کشی و حمله به زنان و کودکان مظلوم غزه جمعی از جوانان با راه اندازی سایتی از مردم ایران درخواست کردند برای حضور در سرزمین‌های اشغالی و اعلام آمادگی مبارزه با «اسرائیل» با شعار «حریفت منم» اقدام به ثبت نام کنند.

پس از استقبال بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سایت ثبت‌ نام به آدرس alaqsastorm.com شمارنده این ثبت نام بر روی قاب تلویزیون و شبکه سه سیما قرار گرفت که از مخاطبان خود می‌خواست نام خود را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

در کمتر از ۷۲ ساعت بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ نفر برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی اعلام آمادگی کرده‌اند و کماکان روند ثبت نام ادامه دارد.

ثبت نام شبکه افق اعزام داوطلب به غزه فلسطین

این پویش‌ با عنوان “طوفان الاقصی” و “اعزام لشکر داوطلبان مبارزه با صهیونیست به فلسطین” معرفی شده است مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و از اقصی نقاط ایران برای حضور در فلسطین اعلام آمادگی شده است.

گفته می‌شود که چندین سازمان دولتی و نظامی برای اعزام داوطلبان به غزه اعلام آمادگی کرده اند .

تا به حال تعداد زیادی ثبت نام کرده اند تا بتوانند به غزه اعزام شوند این ثبت نام در بسیاری از شهرهای کشور صورت می‌گیرد.

اعلام آمادگی داوطلبان ایرانی برای حضور در غزه

با توجه به عملیات های سهمگین اسرائیل برای حمله زمینی به غزه حماس از مجاهدهای مسلمان سراسر جهان درخواست کمک کرده است که ایران نیز سعی میکند که داوطلبان را برای جنگ ثبت نام و اعزام کنند که بدون شک میتواند نیروهای زیادی جذب شوند از ایرانی گرفته تا اتباع افغان اعلام آمادگی خود را برای حضور در جنگ نشان داده اند.

این اولین بار است که رسانه ملی فراخوان ثبت نام برای اعزام به فلسطین میدهد تا برای مبارزه با اسرائیل اقدام شود.

نحوه ثبت نام پویش حریفت منم

ساعاتی قبل هم زمان با گسترش جنگ بین حماسه و ارتش اسرائیل شبکه های تلویزیونی مانند افق؛ العالم و شبکه ۳ تلویزیون هم دست به جالبی زده‌اند و پویش #حریفت-منم برای ثبت نام شبکه افق اعزام داوطلب به غزه فلسطین برای جنگ با اسرائیل را بپا کرده‌اند.

تمامی داوطلبانی که میخواهند در پویش حریفت منم شرکت کنند و به غزه اعزام شوند می توانند به سایت شبکه العالم و افق و کانال تلگرامی هیات مراجعه کنندو با ارسال پیامک مراحل ثبت نام خود و دوستانشان را انجام دهند تا در نوبت تماس قرار گرفته و شرایط برای آنها توصیه شود

افزودنی است اخبرا زیرنویسی به همراه شمارنده آنلاین در تلویزیون پخش شده است که در آن از مخاطبان خود می‌خواهد برای مبارزه با اسرائیل اعلام آمادگی کنند و به پویش حریفت منم بپیوندند.

این پویش‌ با عنوان طوفان الاقصی و اعزام لشکر داوطلبان مبارزه با صهیونیست به فلسطین در قالب حریفت منم معرفی شده و جالب اسیت بدانید که بسیار مورد استقبال کاربران و مخاطبان قرار گرفته است و از تمامی شهرهای ایران از پیر و جوان برای حضور در فلسطین اعلام آمادگی کرده اند.

واکنش ها

پویش «#حریفت-منم» برای حمایت از مردم فلسطین به راه افتاده و صداوسیما نیز برای اولین بار در زیرنویس هر شبکه به ترویج این پویش پرداخته که موثر نیز بوده است که در عرض ۲۴ ساعت، ۲میلیون و ۳۰۰هزار نفر به این پویش پیوسته‌اند.

این رخداد، زمینه را برای طنازی کاربران مجازی فراهم کرد. یکی از این کاربران نوشت: یعنی قدر جمعیت اسراییل آدم هست که معتقده «تا قدس رو پس نگیریم، آروم نمی‌گیگیریم».

درخواست اعزام به فلسطین و اعلام آمادگی بیش از “دو میلیون” نفر تا کنون گذشته است.

شما هم می توانید پیام حمایت یا آمادگی اعزام خود، برای مبارزه با رژیم”کودک کش”اسرائیل را اعلام نمایید. برخی اقلام پویش جهت تولید هنرمندان و مشارکت در خونخواهی مردم فلسطین, هم‌رسانی می‌گردد.

هفت دهه درگیری بین اسرائیل و فلسطینی‌ها بر سر چیست؟

«داوید بن گوریون» حکومت نوپای اسرائیل را در تاریخ چهاردهم مه ۱۹۴۸ پایه‌گذاری و آن را پناهگاهی امن برای یهودیانی اعلام کرد که از دست آزار و اذیت گریزان بوده و به دنبال سرزمینی هستند که با نسل‌های پیشین خود پیوندهای عمیق داشته باشد.

فلسطینی‌ها روز تاسیس موجودیتی به نام اسرائیل را به عنوان روز نکبت یا روز فاجعه یاد می‌کنند؛ روزی که به خلع ید آن‌ها از این سرزمین‌ها منجر شد و رویای فلسطینی‌ها برای تشکیل یک کشور را تا کنون ناکام گذاشته است.

متعاقب این موضوع جنگی در گرفت که نزدیک به ۷۰۰ هزار فلسطینی، یعنی نیمی از جمعیت عرب‌هایی که در آن زمان تحت قیمومیت بریتانیا زندگی می‌کردند، مجبور به فرار شدند یا از خانه‌های خود بیرون رانده شدند و به اردن، لبنان و سوریه و همچنین غزه، کرانه باختری و بیت‌المقدس شرقی رهسپار شدند.

اسرائیل، متحد نزدیک این روزهای ایالات متحده، این ادعا که فلسطینی‌ها را از خانه هایشان بیرون رانده است را نمی‌پذیرد و بیان می‌کند که یک روز پس از اعلامش مبنی بر تشکیل حکومت، توسط پنج کشور عربی مورد حمله قرار گرفته است.

درست است که پیمان‌های آتش‌بسی که در سال ۱۹۴۹ منعقد شد موجب شد تا این جنگ متوقف شود، اما هیچ گاه به یک صلح رسمی ختم نشد.

آن دسته از فلسطینی‌هایی که علیرغم وقوع آن جنگ همچنان در این مناطق باقی ماندند، امروزه جامعه عرب اسرائیل و نزدیک به ۲۰ درصد از جمعیت اسرائیل را تشکیل می‌دهند.

چه جنگ‌های بزرگی از آن زمان تاکنون درگرفته است؟

اسرائیل در سال ۱۹۶۷، یک حمله پیشگیرانه علیه مصر و سوریه انجام داد و «جنگ شش روزه» را آغاز کرد. اسرائیل از آن زمان کرانه باختری، بیت‌المقدس شرقی (که از اردن تصرف کرده) و بلندی‌های جولان سوریه را اشغال کرده است.

پس از آن، مصر و سوریه در سال ۱۹۷۳ به مواضع اسرائیل در امتداد کانال سوئز و بلندی‌های جولان حمله کردند و جنگ یوم کیپور را آغاز کردند. اسرائیل در نهایت موفق شد ارتش‌ هر دو کشور را پس از سه هفته به عقب براند.

در ادامه، اسرائیل در سال ۱۹۸۲ به لبنان حمله کرد و هزاران مبارز فلسطینی تحت رهبری یاسر عرفات پس از ۱۰ هفته تحمل محاصره، در نهایت از طریق دریا تخلیه شدند.

در سال ۲۰۰۶، زمانی که شبه‌نظامیان حزب‌الله دو سرباز اسرائیلی را اسیر کردند، دوباره در لبنان جنگ شد و اسرائیل نیز به تلافی پرداخت.

در سال ۲۰۰۵ اسرائیل از غزه که در سال ۱۹۶۷ از مصر تصرف کرده بود، بیرون آمد. اما غزه در سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۰۸، ۲۰۱۲، ۲۰۱۴ و ۲۰۲۱ شاهد شعله‌ور شدن درگیری‌هایی بود که شامل حملات هوایی اسرائیل و شلیک راکت‌های فلسطینی و گاه تهاجمات فرامرزی بین آن‌ها بود.

علاوه بر این جنگ‌ها، دو انتفاضه یا قیام فلسطینی؛ یکی بین سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۳ و دیگری در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ نیز رخ داد. انتفاضه دوم با موجی از بمب‌گذاری‌های انتحاری حماس علیه اسرائیلی‌ها همراه بود.

مسائل اصلی اسرائیل و فلسطینی‌ها کدامند؟

هم اکنون مسائلی همچون «راه حل دو کشوری»، مساله شهرک‌سازی‌های اسرائیل، وضعیت بیت‌المقدس و مساله بازگشت پناهجویان در زمره اصلی‌ترین موضوعات مورد مناقشه بین طرفین هستند.

راه حل دو کشوری

در مورد «راه حل دو کشوری» یا همان استقرار توامان دو کشور جداگانه اسرائیل و فلسطین که به معنی به رسمییت شناختن کشور فلسطین برای فلسطینیان کرانه باختری و نوار غزه خواهد بود، باید گفت که حماس این راه حل را به کلی مردود می‌داند و عزم نابودی اسرائیل را دارد.

اسرائیل نیز گفته است که در صورت تحقق کشوری به نام فلسطین، باید از آن نظامی‌زدایی کرد تا امکان تهدید اسرائیل را نداشته باشد.

شهرک‌‌سازی‌ها

اکثر کشورهای جهان، ساخت شهرک‌های یهودی در سرزمین‌هایی که اسرائیل در سال ۱۹۶۷ اشغال کرده است را غیرقانونی می‌دانند. اما اسرائیل با این موضوع مخالف است و از پیوندهای تاریخی و دینی خود با این بخش‌ها صحبت به میان می‌آورد.

تداوم گسترش این شهرک‌سازی‌ها به یکی از بحث برانگیزترین موضوعات بین اسرائیل و فلسطینی‌ها و همچنین جامعه بین‌المللی مبدل گشته است.

وضعیت بیت‌المقدس

مساله اختلافی دیگر موضوع بیت‌المقدس است. فلسطینی‌ها خواهان این هستند که بیت‌المقدس شرقی، که شامل اماکن مقدس مسلمانان، یهودیان و مسیحیان است، پایتخت کشور آن‌ها باشد. با این حال، اسرائیل می‌گوید که بیت‌المقدس (اورشلیم) باید پایتخت «جدایی‌ناپذیر و ابدی» آن باقی بماند.

ادعای اسرائیل در مورد بخش شرقی بیت‌المقدس در سطح بین‌الملل به رسمیت شناخته نشده است. هر چند دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت و در سال ۲۰۱۸ سفارت آمریکا را به آنجا منتقل کرد.

در آن زمان، دولت آمریکا وسعت صلاحیت اسرائیل بر اداره این شهر مورد مناقشه را تعیین نکرد.

مساله بازگشت پناهجویان

 امروزه نزدیک به پنج میلیون و ۶۰۰ هزار پناهنده فلسطینی در اردن، لبنان، سوریه، کرانه باختری اشغالی توسط اسرائیل و غزه زندگی می‌کنند. این افراد که عمدتا نوادگان کسانی هستند که در سال ۱۹۴۸ مجبور به فرار و ترک خانه‌هایشان شدند.

بنا بر اعلام وزارت خارجه فلسطینی‌ها، حدود نیمی از پناهجویان ثبت شده بدون تابعیت هستند و بسیاری از آنها در اردوگاه‌های پر ازدحام زندگی می‌کنند.


برچسب ها : ,

مقالات پرندپیامک



تبلیغات رپورتاژ

لوگو اسپانسر