متن پیامک جذاب باشد :

متن پیامک سهم به سزایی در موفقیت هر دوره تبلیغاتی دارد. هر چه قدر متن ارسالی شما جذاب و خوشایند باشد به همان میزان نیز مخاطب علاوه بر استفاده از آن ترغیب خواهد شد تا آن را برای افراد دیگر نیز ارسال کند و به یک بازار یاب عالی برای شما تبدیل شود و کارایی تبلیغات شما به صورت فوق العاده ای افزایش خواهد یافت.

اعتماد مشتریانتان را افزایش دهید :

با حفظ مشخصات مشتریان خود و با ثبت آن ها و همچنین با توجه به این که گوشی تلفن همراه جزء لوازم شخصی هر فرد محسوب می شود و دائما آن را به همراه دارد. می توانید پیامک هایی با توجه به سلیقه شخصی و موقعیت اجتماعی هر فرد ارسال نمایید و یا بر حسب نیاز مخاطب خود ارسال هایی داشته باشید . این امر باعث ایجاد حس صمیمیت ارتباط بین شما و مشتریانتان خواهد شد و جلب اعتماد آنها را نیز به همراه دارد.

 از مشتریان خود نظر سنجی کنید :

با ارسال پیامک برای مشتریانتان ارتباط و نظر سنجی های کوتاه با مشتریان خود داشته باشید با این کار به راحتی میتوانید به نیاز های اساسی و مهم مشتریان خود پی ببرید و بدانید که مخاطب شما دقیقا چه می خواهد.به این ترتیب میتوانید بدون سردرگمی نیازمندی های افراد را برای آن ها را فراهم و حس آرامش را در آنها ایجاد کنید .ایجاد چنین حس خوشایندی و آرامش بخش در مشتری مسلما او را برای بارهای متوالی به سمت کسب و کار شما می کشاند.

حریم خصوصی افراد را حفظ کنید :

بسیاری از مردم پیامک هایی دریافت می کنند که آن را به عنوان مزاحم تلقی میکنند و برایشان خوشایند نیست. کسب اجازه از مشتری و رعایت حریم خصوصی مشتریان متاسفانه به ندرت رعایت می شود. در حالیکه این به تنهایی یک اصل بسیار مهم در موفقیت پیامکی است و از ارسال های ناموفق و بیهوده جلوگیری میکند. سعی کنید در صورت مراجعه مشتری از او در مورد تمایل وی برای دریافت پیامک تبلیغاتی از سوی خودتان نظر خواهی کنید.

ارسال های هدفمند :

شما به جای ارسال انبوه به تمامی افراد یک منطقه و یا یک شهر ارسال هدفمند داشته باشید تا ضمن صرفه جویی درصرف هزینه های اضافی از موفقیت در ارسال خود اطمینان داشته باشید. مخاطب خود را شناسایی کنید و به همان قشری که با کسب و کار شما در ارتباط هستند پیامکتان را ارسال کنید .حتی میتوانید با استفاده از پنل پیامکی سند کلاب اس ام اس ارسال هایی با تفکیک سن و جنسیت داشته باشید که کلید یک بازار یابی موفق و هدفمند ارسال هایی هدفمند و موفق می باشد.

ارسال در وقت مناسب:

به صورت جدی از ارسال هایی در زمان های نا مناسب خودداری کنید و از ایجاد مزاحمت برای مشتریان و مخاطبان خود بپرهیزید.ارسال نا بجا و در زمان نامناسب نتیجه ای نا مطلوب و منفی به همراه خواهد داشت. تجربه نشان می دهد که بهترین زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی ساعات ۱۰ الی ۱ بعد از ظهر و هم چنین ۴ الی ۷ شب می باشد.

متن ساده و روان :

از ارسال پیامک های تبلیغاتی با متون تخصصی بپرهیزید. مخاطبان شما ممکن است از هر قشرو دسته ای و با انواع سطح سواد و معلومات باشند. پس نباید با ارسال های تخصصی مخاطبان خود را محدود کنید و مانع استفاده اکثریت از پیامک های خود باشید. سعی کنید پیامک های ارسالی شما روان و قابل استفاده همگان باشد.

بعد از هر ارسالی نتیجه گیری کنید :

مهم ترین نکته بعد از یک ارسال هدفمند و موفق نتیجه گیری از آن میباشد.اگر میخواهید رفته رفته از ارسال های خود نتیجه بهتری بگیرید اشتباهات و دلایل شکست خود را بیابید و از آن ها برای دفعات بعدی درس بگیرید و همچنین عوامل موفقیت خود را نیز ثبت کرده و برای ارسال های دیگر نیز از ان ها استفاده کنید.این امر باعث ایجاد یک چارچوب کلی و یک الگو برای ارسال های بعدی شما خواهد شد که میتوانید رفته رفته ان را بهبود بخشید.

در این مقاله به نکاتی برای موفقیت در بازاریابی پیامکی که از راهکار های اساسی و مهم موفقیت در یک بازاریابی پیامکی بود پرداختیم عوامل بسیار زیادی در این نوع بازاریابی موثر خواهد بود که نسبت به نوع کسب و کار شما متغیر است. آن ها را جستجوکرده و به بررسی و امتحان بپردازید.