جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

ارسال هوشمند چیست ؟

اکتبر 31, 2013

پیامک هوشمند در واقعی نوعی پیامک متناظر می باشد با این تفاوت که در پیامک هوشمند شما نیازی نیست همه متن را برای یک شماره وارد کنید، یعنی با توجه به فیلدهایی که موقع درج فایل هوشمند میچینید قادر خواهید بود پیامک به صورت کاملا هوشمند ارسال کنید. برای ارسال پیامک هوشمند از منوی ارسال بر روی گزینه ارسال هوشمند کلیک کنید:

Spotlight Image

ابتدا فایل نمونه را دانلود کنید و طبق فایل نمونه تمامی فیلدها را بغیر از سطر اول کامل نمایید.

Spotlight Image

برای اینکار کافیست یک فایل اکسل اجاد نمایید ، ستون اول شماره موبایل ، ستون دوم کلمه آقای یا خانم ستون سوم نام شخص و ستون چهارم اعتبار را درج نمایید. شما میتوانید در سطر اول ستونهای بیشتری درج کنید.

Spotlight Image

فایلی که ساخته اید را در سیستم خود ذخیره نمایید. سپس فایل را انتخاب کرده و دکمه “مرحله بعد” را بفشارید

Spotlight Image

سامانه به صورت خودکار تمامی ستون های فایل اکسل را به شما نمایش می دهد ، شما میتوانید از هر یک از این ستون ها داخل متن پیامک استفاده نمایید برای اینکار کافیست همانند شکل زیر بر روی هر فیلدی که نیاز دارید داخل متن پیامک شما باشد کلیک کنید، سیستم به صورت هوشمند کدی را داخل متن پیامک شما قرار میدهد به این کد به هیچ وجه دست نزنید، برای وارد کردن ادامه متن بعد از این کد متن خود را وارد نمایید مثلا برای ساخت متن سفارشی در مثال فوق ابتدا روی گزینه پیشوند سپس روی گزینه نام کلیک نموده و سپس متن “اعتبار شما” را وارد نمایید و سپس روی گزینه اعتبار کلیک کرده و بعد متن “ریال می باشد ” را وارد نمایید. دقت بفرمایید که سطر اول فایل اکسل خوانده نمی شود بنابراین میتوانید از آن برای درج عنوان استفاده کنید.

Spotlight Image

ستون اول فایل اکسل باید حتما شماره موبایل باشد و بقیه ستون ها توسط شما تنظیم می گردد. اکیدا پیشنهاد میشود فایل نمونه را دانلود کرده و تمامی تغییرات را روی این فایل بدهید ، بنابراین از ساخت فایل توسط خودتان خودداری نمایید. در صورتی که اطلاعاتی را از جای دیگر کپی میفرمایید حتما از گزینه paste special استفاده کرده و سپس گزینه values را برگزینید تا فرمت های اضافه حذف گردد در مرحله آخر بر روی گزینه ارسال کلیک کنید و منتظر بمانید تا تمام پیامکهای شما ارسال شوند، توجه داشته باشید که در این مرحله به هیچ وجه صفحه را رفرش نکنید و یا صفحه را نبندید و منتظر پیغام ارسال پیامکها از طرف سامانه باشید.

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر