جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

شغلی آسان و پر درآمد برای شما

اکتبر 31, 2013

شغلی آسان و پر درآمد ما داشتن شغلی راحت و آسان و مستقل را برای خودتان توصیه میکنیم
ما در کنار شما و دوشادوش شما قرار داریم تا هم شما به درآمد برسید و هم ما .بدون شک کسب درآمد میلیونی در ماه برای شما توسط خودتان به نفع ما هم خواهد بود . ما ادعا نمی کنیم که به شما شغل جدیدی را معرفی میکنیم تا به سود برسید ! خیر ! ما هم در کنار شما به سود خواهیم رسید اگر شما به سود برسید .یک معامله دوطرفه ومساوی.

آنچه شما از ما دریافت خواهید کرد شغلی است که سرمایه اولیه آن تنها می تواند ۱۰۰ هزارتومان در ابتدا باشد..

شما با دریافت این شغل از سوی ما می توانید به فروش پنل کاربری و نمایندگی ارسال پیام کوتاه بپردازید و هرچه مشتری در سیستم اضافه میکنید از آن طریق درآمد میلیونی خود را آغاز کنید .

افزودن بی نهایت کاربر در سیستم نمایندگی سامانه ارسال پیام کوتاه برای شما از جمله مواردی است که ما در سیستم های خود آنرا افزوده ایم .
در نظر بگیرید که شما به ما ۱۰۰ هزارتومان برای آغاز کار خود  به ما پرداخت می کنید .
حال فعالیتی که شما آغاز می کنید فروش پنل های پیام کوتاه و اس ام اس است که مشتریان شما میتوانند وارد سایت شما شده و اقدام به ارسال تبلیغات خود بر روی موبایل های شهرشان کنند .
حال اگر شما هر پنل پیام کوتاه را به هر مشتری  ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان بفروش برسانید ، تنها با فروش کمتر از۱۰  پنل پیام کوتاه سرمایه اولیه خود را به دست آورده اید و حالا دیگر هرچه پنل بفروشید می شود تمام سود و درآمد خالص شما !
در نظر بگیرید اگر تنها در هر روز ۱ مشتری جدید در سیستم اضافه کنید می شود روزانه ۱۰ تا ۲۰هزارتومان و ماهیانه ۶۰۰ میلیون تومان !!!
باورش سخت است ؟ (البته شاید اوایل این کار سخت به نظر برسد)
خیر ! حال هرچقدر فعالیت خود را در شهرتان گسترش دهید و مشتریان جدیدی بیابید درآمدتان بیشتر خواهد شد حال برای یافتن مشتریان جدید می توانید به دانشگاه ها – مدارس – هیات مذهبی – دفاتر بیمه – شرکت ها – روابط عمومی سازمان ها – کارخانجات – آژانس ها – سالن های ورزشی و خیلی جاهای دیگر که با افراد بسیاری در ارتباط هستند مراجعه کنید و آنها را از مزایای سیستم پنل پیامک خود آگاه کنید .

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر