جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

پیامک انبوه چیست؟

دسامبر 17, 2013
پیامک انبوه چیست؟

ارسال اس ام اس انبوه

 از گذشته بازاریابی مستقیم بهترین شیوه برای فروش محصولات، خدمات و ارتباط با مشتریان بوده است، دیگر روش های از قبیل پخش آگهی، پست الکترونیکی کارساز نیست و یا راهکارهای پرهزینه تریاز قبیل تبلیغات روزنامه ها و رسانه جمعی به قدر هزینه های آنها اثر گذار نمی باشد .

اکنون پیامک جزء بهترین راهکارها برای ارتباط با مشتریان فعلی و ترغیب مشتریان بالقوه می باشد، دلیل خیلی ساده است، زیرا همه کسانی که مشتریان شما می باشند و یا به صورت بالقوه می توانند مشتری شما گردند، به تلفن همراه دسترسی دارند.
امروزه شاهدیم که بانکهای کشور به استفاده از سرویس پیام کوتاه در تبلیغات و ارایه خدمات روی آورده‌اند اما با توجه به اینکه بازهم از تکنولوژی بدون توجه به مسائل مربوط به آن استفاده می‌شود ضرورت دارد برای استفاده اثربخش‌تر و سودمند از این تکنولوژی نکاتی را به صورت اجمالی یادآور شد. از سال ۱۹۹۲ که اولین پیام کوتاه ارسال شد تا به امروز مدت زیادی نمی‌گذرد، با این حال این تکنولوژی که بر پایه تلفن همراه استوار شده است توانسته جایگاه خود را در میان کاربران باز کند.
از سوی دیگر کمتر کسی گمان می‌برد که این تکنولوژی دارای چنین پتانسیل‌هایی برای کاربردهای بازاریابی باشد. در سال ۲۰۰۷ حدود ۲٫۵ میلیارد نفر مشترک تلفن همراه بوده که این موضوع بر جذابیت استفاده از این تکنولوژی می‌افزاید. نکته جالب توجه دیگر، مقام اول استفاده از پیام کوتاه توسط آسیایی‌ها است که این خود بیانگر ضرورت توجه خاص شرکت‌های فعال در این محدوده جغرافیایی است.
این تکنولوژی برای اولین‌بار در کشورمان از سال ۱۳۸۳ در اختیار کاربران قرار گرفت که در سال ۱۳۸۵ با مجهز شدن تمام خطوط تلفن همراه به سرویس پیام کوتاه روند استفاده از این تکنولوژی شتاب بیشتری گرفته است.  در ابتدا برای آشنایی بیشتر لازم است به برخی از مزایا و محدودیت‌های این تکنولوژی اشاره‌ای داشته باشیم.
مزایای پیام کوتاه به طور کلی عبارتند از:

سرعت انتقال پیام به بازار هدف به طور مشخص، بدین معنی که قادریم پیام را به طور کنترل شده تنها برای گروه بازار هدف خود که آنها را شناسایی کرده‌ایم ارسال نماییم.
ارسال پیام خاص برای تک‌تک مشتریان و مخاطبان، این قابلیت می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کمک به تحقق هدف بازاریابی تک‌ به تک باشد.
ارسال پیام‌ها برای افراد در موقعیت‌های متفاوت در یک زمان
هزینه پایین آن در مقابل دیگر رسانه‌ها
امکان ذخیره‌سازی پیام و ارسال آن برای دیگر افراد در صورتی که پیام دارای جذابیت بوده و محتوای آن افراد را به ارسال آن تشویق کند بازاریابی ویروسی محقق شده است که می‌تواند کارآیی تبلیغات را به صورت تصاعدی افزایش داده و شرکت را از مزایای بی‌شمار آن منتفع سازد.
امکان ارزیابی، پیگیری و سنجش اثربخشی پیام‌ها، این تکنولوژی از این قابلیت برخوردار است که بتوانیم سطح دسترسی و اثربخشی پیام‌های ارسالی را دقیق‌تر و راحت‌تر از رسانه‌های دیگر مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.
تعامل دو طرفه، این رسانه بر خلاف بسیاری از رسانه‌ها مثل تلویزیون و روزنامه و … از این امکان برخوردار است تا ارتباطی دو طرفه با مخاطب برقرار نماید.
ایجاد پایگاه داده‌ها جهت استفاده در نرم‌افزارها

پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه چیست؟

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر