جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

پنل اس ام اس به همراه خط اختصاصی رایگان

جولای 1, 2014

روزگاری ارسال پیامک انبوه برای مردم کار خیلی سختی بود آنها برای تبریک یک مناسبت معمولی مجبور به نوشتن و ثبت کردن تعداد زیادی شماره تلفن روی موبایل های نه چندان پیشرفته خود بودند و این کار درصد خطای بالایی نیز داشت پس از آن با پیشرفت تکنولوژی سیستم چی اس ام (GSM) روانه بازار شد که آن هم محدودیت ها و سختی های خود را داشت . اما امروزه با ورود سامانه های ارسال پیامک مشکلات روزهای نه چندان دور به کلی حل شده است و به راحتی می توان به اقصا نقاط جهان از طریق پیامک متصل شد . انتخاب یک سامانه پیامکی مطمئن، ارزان و با کیفیت امروزه دغدغه بسیاری از کاربران پنل های پیامکی می باشد. مولفه های بسیاری می تواند در کیفیت یک سامانه پیامکی اثر بگذارد، سرعت و دقت به عنوان مهمترین شاخصه یک سامانه اس ام اس می تواند باعث جذب مشتریان بسیار گردد. از سوی دیگر ارزان بودن و به صرفه بودن این سامانه نیز شرط همکاری متقابل می باشد. پرند پیامک شما را به تست کیفیت و دقت خود دعوت می کند. افتخار داریم در همان ابتدای کار به جهت اثبات حسن نیت خود در کنار پنل رایگان ارسال و دریافت اس ام اس یک خط اختصاصی رایگان نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با خیال راحت ارسال خود را انجام دهید. در واقع در پرند پیامک هم پنل رایگان است و هم خط اختصاصی .

مفتخریم در کنار کیفیت بالایی که از خود در طول سالهای متمادی فعالیت نشان دادیم تجربه یک خرید راحت و ارزان را نیز به شما تقدیم کنیم .

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر