جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

نرم افزار اس ام اس

ژوئن 8, 2014

پنل اس ام اس یا سامانه پیام کوتاه ، نرم افزاری تحت وب بوده که به وسیله آن شما میتوانید به ارسال و دریافت پیامک بپردازید . شما توسط این نرم افزار میتوانید به صورت تکی یا گروهی یا با تعداد بالا به صورت انبوه ، پیامک ارسال نمایید .

در این نوع سامانه شما نیازمند هیچ گونه مودم GSM یا ابزار دیگری نبوده و مدیریت پیامک های ارسال و دریافتی به صورت کامل تحت وب سایت می باشد . در پنل ایران اس ام اس ، نیاز نیست به صورت مداوم به اینترنت متصل باشید ، زیرا سامانه به صورت خودکار پیامک های شما را در زمان مقرر ارسال خواهد کرد .

با توجه به تحولات گسترده و مکرر در صنعت نسبتاً نا سالم پیام‌رسانی پشتیبانی از مشتریان را از وظایف و تعهدات خود میداند . در حال حاضر رویکرد هدفمند این شرکت بر روی ایجاد فروش مدرن از طریق سایت آنلاین این شرکت متمرکز شده است .

امروزه پیامک، دیگر تنها ابزاری برای ارسال و دریافت پیغام‌های متنی میان کاربران تلفن‌ همراه محسوب نمی‌شود و موارد استفاده‌ بسیار متنوعی برای آن تعریف شده‌است.

لازم به ذکر است که پیامک یکی از راه‌های موثر ارتباط سازمان‌ها و ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، بورس‌ها، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها با مخاطبان خاص خود است.
*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر