جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

صحت پیامک ۷٫۵ تومانی

ژوئن 29, 2014

پیامک ۷٫۵ تومانی ؟!؟!

جدیدا در بعضی از سایتها مشاهده میشود که با ازای هر پیامک ۷٫۵ تومان از کاربران دریافت میکنند . چند نکته است که میبایست به آن اشاره کنیم . حتی در صورتیکه قصد خرید از پرند پیامک را ندارید ، تا آخر این مطلب را به دقت مطالعه نمایید و هنگام خرید سامانه پیام کوتاه حتی از شرکتهایی دیگر ، این نکات را مدنظر داشته باشید که عبارتند :

۱ ) دریافت۸% مالیات

اکثر این شرکتها ۶% مالیات برای پیامک و خط اختصاصی را از شما دریافت میکنند که از همین ابتدا پیامک شما از ۷٫۵ به ۸٫۲ افزایش پیدا میکند . قبل از خرید حتما به این نکته دقت نمایید که مالیات به عهده شرکت سرویس دهنده باشد .

۲ ) حذف نکردن شمارهای اشتباه و تکراری

در بسیاری از پنلهای ارسال پیامک ، شمارهای اشتباه و تکراری حذف نمی شوند که همین امر باعث افزایش هزینه های شما میشود . به طور مثال شما ۱۰۰۰ عدد شماره موبایل دارید که میخواهید به این افراد اطلاع رسانی نمایید . امکان دارد در این لیست ، تعدادی شما تکراری باشند و یا حتی شمارها اشتباه باشند . در صورتیکه این سیستم فعال نباشد ، به یک شماره چندین مرتبه sms ارسال  میشود و هزینه اضافی از شما کسر خواهد شد و جالب تر اینکه اگر به شمارهای اشتباه ، مثلاً ۰۹۱۲۱۲۳ ارسال کنید هزنه ازشما کسر و به شما پیام ” با موفقیت ارسال شد” را نمایش میدهد !

قبل از خرید حتما به این نکته دقت نمایید که سیستم ، شمارهای اشتباه و تکراری را حذف نماید .

۳ ) عدم بازگشت ارسال های ناموفق

مهم ترین نکته ! اگر شما ارسال sms انجام دهید ، امکان دارد به هر دلیلی این sms به موبایل مخاطب ارسال نشود . در این زمان اهمیت بازگشت اعتبار ناموفق بسیار اهمیت دارد . قبل از خرید حتما به این نکته دقت نمایید که سامانه ، هزینه ارسالهای ناموفق را با پنل بازگرداند .

۴ ) سرعت ارسال پایین پیامک

بسیاری از این سامانه ها که هزینه پایینی بابت پیامک از شما دریافت میکنند به دلیل ارسالهای زیاد ، سرعت ارسال بسیار پایینی دارند . مخصوصا زمانی که سرعت اینترنت هم پایین باشد که فوق العاده اذیت کننده و زمان بر است . حتما مطمئن شوید که سرعت ارسال پیامک با سرعت اینترنت در ارتباط نباشد . سرعت استاندارد سامانه باید بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ پیامک در دقیقه باشد .

۵ ) عدم رعایت ۷۰ کاراکتر

هر یک صفحه متن فارسی ۷۰ و هر صفحه متن انگلیسی ۱۶۰ کاراکتر میباشد . بعضی از سامانه ها از همان ابتدا از ۶۸ کاراکتر شروع میشوند و با زدن کلید space (فاصله ) ، ۲ و بازدن Enter ( برای آمدن به سطر پایین ) ۴ کاراکتر حساب میشودند . این امر باعث میشود که شما با یک متن کمتر از ۷۰ کاراکتر ، هزینه ۲ و یا حتی ۳ پیامک را پرداخت نمایید . بعضی از شرکتها که سنگ تموم گذاشتن و برخی از حرفها را ۲ کاراکتر حساب میکنند که در هنگام تایپ متوجه آن نخواهید شد .

قبل از خرید حتما به این نکته دقت نمایید که سامانه ، دقیقا ۷۰ کاراکتر برای متن فارسی و ۱۶۰ کاراکتر برای متن انگلیسی حساب کند . ( حتما قبل از خرید ، سامانه را از نظر سرعت و صحت کاراکتر ها تست نمایید )

حرف آخر !

فرض کنید یک سامانه پیام کوتاه هیچ کدام از موارد بالا را رعایت نکند و فقط مانور تبلیغاتی خود را بر روی پیامکی ۷٫۵ تومان قرار دهد . مطمئنا شما قبول میکند حتی هزینه ای بیشتری را پرداخت کنید تا از صحت ارسال پیامک مطمئن باشید .

سامانه پیام کوتاه پرند پیامک تمامی موارد ذکر شده که لازمه یک پنل قدرتمند میباشد را فراهم نموده و با ازای هر پیامک ۱۰/۵ تا ۸٫۵ تومان دریافت میکند .

تمای این موارد فقط برای این بود که شما مشتری عزیر ، قبل از خرید دقت بیشتری نمایید تا لذت تبلیغات را به صورت حرفه ای لمس نمایید .

حتی در صورتیکه به هر دلیلی قصد خرید از پرند اس ام اس را ندارید ، هنگام خرید از شرکتهایی دیگر به موارد ذکر شده دقت نمایید.

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , , , , ,

ارسال نظر