جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

درباره ما

اکتبر 26, 2013 |

در طول دهه گذشته بر اثر گسترش روز افزون شبکه اینترنت و افزایش زمینه های حضور افراد مختلف در این شبکه هرروز شاهد ازدیاد تقاضاهای حضور در این شبکه بین المللی از چهار سوی جهان می باشیم. ایرانیان نیز به عنوان ملتی فرهیخته و علم پرور به سهم خود بخش قابل توجهی از این تقاضاها را به خود اختصاص داده اند.

با توجه به پیشرفت وسائل ارتباط جمعی در دنیا ، مراکز و دفاتری که پاسخگوی مردم هستند، از تمامی ابزارها جهت آسان تر شدن ارتباط استفاده می نمایند از این رو پرند SMS سرویس های ویژه و رایگان خود را جهت استفاده ارگان های دولتی و موسسات خصوصی راه اندازی کرده است

ما عامل اصلی موفقیت و پیشرفت خود را در تخصص و علاقه پرسنل خود به فناوری اطلاعات می دانیم. توجه ویژه ما به ارائه به موقع و دقیق خدمات بعد از فروش به یکایک مشتریان محترم خود با رعایت کلیه حقوق  آنان و  احترام  به آزادی در  انتخاب سرویس خود می باشد.

از این رو پرند پیامک با ارائه قیمتهای عادلانه و  منطبق با معیارها و تامین کاملترین خدمات بعد  از فروش به  مشتریان ، سعی در جلب هر چه بیشتر رضایت خاطر آنان نموده است.

ما اعتقاد راسخ به فردایی روشن برای پرند پیامک در آینده فناوری اطلاعات در ایران داریم. ما دستیابی به این هدف را در گرو همیاری هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز می دانیم.

با تشکر

مدیریت پرند پیامک

Tags:

ارسال نظر