جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی

می 6, 2014
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی

برای سفارش ارسال پیامک به صورت انبوه، چند روش وجود دارد.

ارسال بر اساس تفکیک جنسیت:

ارسال پیامک انبوه از طریق تفکیک جنسیت به این صورت می باشد که شهر و استان مورد نظر خود را انتخاب می کنید و جنسیت موردنظر خود را انتخاب می کنید(خانم یا آقا)،شماره های همراه اول دائمی یا اعتباری و تعداد درخواستی ارسال ، تاریخ و زمان مورد نظر خود را تنظیم می نمایید و سامانه پیام کوتاه آی آر پیامک طبق تنظیمات شما ارسال می نماید.

ارسال بر اساس رده سنی:

ارسال پیامک از طریق رده سنی،شهر و استان،تعداد درخواستی ارسال پیام،زمان و تاریخ،دائمی و اعتباری بودن شماره ها را مشخص می نمایید و رده سنی افراد را مشخص می کنید مثلا افراد از سن ۲۵ تا ۳۵ سال

ارسال رنجی:

ارسال پیامک انبوه از طریق رنجی به این طریق می باشد که شما می توانید بازه ای از رقم های شماره همراه را تعیین و به همان بازه ارسال کنید.مثلا بازه ۰۹۱۷۱۰۰۰۰۰۰ تا ۰۹۱۷۲۰۰۰۰۰۰ .

برای استفاده از این روش،وارد پنل اختصاصی خود شوید و از منوی ارسال ،ارسال رنجی را انتخاب کنید.

ارسال کشوری بانک شماره های همراه اول:

اگر بخواهید پیام کوتاه خود را به شهر یا شهرستان مورد نظر خود ارسال کنید فقط کافیست بعد از وارد شدن به پنل اختصاصی خود منوی ارسال را انتخاب و ارسال کشوری را گزینش کنید . همچنین می توانید شماره های دائمی و اعتباری را تفکیک کنید.

ارسال کشوری بانک شماره های ایرانسل:

ارسال به بانک شماره های ایرانسل به این صورت می باشد که شهر و استان مورد نظر خود را انتخاب می کنید و حتی می توانید پیش شماره ایرانسل  را هم انتخاب کنید مثلا ۰۹۳۵ یا ۰۹۳۶ و … و به تمام شمارهای ایرانسل شهر مورد نظر خود ارسال نمایید.

ارسال کدپستی:

اگر بخواهید پیام کوتاه خود را فقط به منطقه ای از شهر یا شهرستان خود ارسال کنید، با تعیین کردن چهاررقم اول کدپستی،فقط به همان منطقه ارسال نمایید.برای انجام این کاراز منوی ارسال گزینه کد پستی را انتخاب کنید.

(کد پستی را می توان از طریق قبوض یا تابلوهای نصب شده شهرداری در مناطق، را بدست آورد)

ارسال مشاغل:

اگر متن پیام کوتاه شما به گونه ای می باشد که فقط شامل مشاغل خاصی می شود،برای ارسال پیامک از این طریق استفاده کنید.و در پنل اختصاصی خود از منوی ارسال،ارسال مشاغل را انتخاب  کنید.

جهت هرگونه مشاوره با شماره ۰۹۱۵۶۶۰۰۶۶۵ تماس بگیرید.

ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , ,

ارسال نظر