جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

آموزش بازاریابی پیامک تبلیغاتی

دسامبر 7, 2013
آموزش بازاریابی پیامک تبلیغاتی

بازاریابی از طریق اس ام اس

توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات جامعه اطلاعات و ارتباطات است که می­توان به یکی از این موارد از جمله تغییرات در روند بازاریابی اشاره کرد. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ، مجلات ، گوگل و … جهت بازاریابی وجود دارد که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع آن­ها افزوده شده است. بازاریابی با پیامک از رسانه­ های پیشین خود شخصی تر و خصوصی­تر است . زیرا بسیاری از مصرف کنندگان ، وسایل بی سیم خود را هر کجا که میروند با خود می­برند و به­ تناوب از آن استفاده می­کنند و در حال حاضر یکی از ارزان­ترین و هدفمندترین ابزارهای تبلیغاتی است. در بازاریابی پیامکی از مشاهده­ ی صد در صدی پیامک توسط مخاطبین خود اطمینان دارید، به عبارت دیگر با کمترین هزینه ممکن بیشترین مشاهده کننده تبلیغات را خواهید داشت که در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی کم نظیر و فوق العاده است .

مزایای بازاریابی از طریق SMS

مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین مزیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های SMS که آن را از سایر رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تبلیغاتی متمایز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و مدیریت بازاریابی از آن بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌مند می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود عبارتند از:

* سرعت انتقال پیام به بازار هدف : پیام­های تبلیغاتی از طریق SMS را می­توان به صورت کنترل شده در سریع­ترین زمان ممکن و تنها برای گروه بازار هدف که شناسایی شده­ اند، ارسال کرد .

* ارسال پیام ­های خاص برای تک ‌تک مشتریان و مخاطبان : این قابلیت می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کمک به تحقق اهداف بازاریابی تک‌ به تک باشد ‌و ارزش پیام ارسالی برای افراد را با توجه به سفارشی بودن افزایش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد.

* هزینه پایین رسانه و نرخ پاسخ مصرف کنندگان : مطالعه­ ها و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بازاریابی به وسیله تلفن همراه می­تواند مقرون به صرفه ­تر از سایر رسانه­ ها باشد و نرخ پاسخ گیرندگان پیام کوتاه تلفن همراه می­تواند حدود ۲۰ بار بیشتر از سایر رسانه­ ها باشد .

* دسترسی دائم به مشتریان : صاحبان تلفن ‌‌‌‌‌‌‌‌‌همراه ، این وسیله را در بیشتر اوقات شبانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز و در بیشتر اماکن ، همراه خود دارند. از این رو شرکت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند به طور دایم ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کند و در مواقع اضطراری ، پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی را به مخاطبان ارسال کند .

* افزایش اعتماد مصرف کنندگان به وسیله شخصی سازی پیام : کانال بی سیم دارای مزیت بالقوه برای ارسال اطلاعات دقیق­تر و دارای جزییات بیشتر است، پیام را می توان با توجه به هر یک از مشتری­ها تهیه کرده و نتیجه بهتری گرفت. از آنجا که تلفن همراه جزء وسایل شخصی می­باشد ، بازاریاب­ها می­توانند هرشخصی را به طور خاص با در نظرگرفتن ویژگی ­هایی مانند موقعیت اجتماعی ، علایق شخصی ، زمان و مکان ، مورد توجه قرار دهند ، که این امر اعتماد مصرف کنندگان را افزایش می­دهد .

* بالا بودن میزان یادآوری و به خاطرسپاری پیام : چون این پیام به طور مشخص و به­ وسیله شخصی­ترین رسانه ارسال می شود در ذهن گیرنده پیام نقش می­بندد و از قدرت اثرگذاری بالایی برخوردار است .

* امکان ذخیره‌سازی پیام و ارسال آن برای دیگر افراد : در صورتی که پیام دارای جذابیت بوده و محتوای آن افراد را به ارسال آن تشویق کند بازاریابی ویروسی محقق می­شود که می‌تواند کارآیی تبلیغات را به صورت تصاعدی افزایش داده و شرکت را از مزایای ­بی‌شمار آن منتفع سازد .

از آنجایی که ارسال اس ام اس یکی از تکنولوژی های نوین ارتباطی هست که در دنیای بازاریابی برای برقراری ارتباط با مخاطبان مورد استفاده قرار می­گیرد، تیم مشاوره­ ای شرکت ما بر آن شده است که خدمات خود را از طریق SMS به مشترکین و مشتریان خود ارائه نماید و شما کاربران محترم می­توانید از خدمات جدید و به روز این شرکت برخوردار شوید. این خدمات شامل :

– اطلاع رسانی بابت نرخ­ های جدید تکنولوژی­های روز

– برگزاری مسابقه پیامکی ( قرعه کشی و تعیین برنده ­ها درکمتر از یک ثانیه ) به صورت خودکار

– ارسال پیام­ های مناسبتی به صورت خودکار ( ایام محرم – ماه مبارک رمضان – ۲۲ بهمن و … )

– اطلاع رسانی بابت اخبار جدید

– دریافت انتقادات و پیشنهادات

– بالابردن سطح علمی و کاربردی مخاطبین

– اطلاع رسانی از جدیدترین محصولات شرکت به مشتری

– اطلاع رسانی در مورد شرایط اعطای تسهیلات تخفیف ویژه

– ارتباط دوطرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتری

– اعلام خدمات خاص برای مشترکین نمونه با توجه به نظر خود مشترکین

– اطلاع رسانی به مشترکین در خصوص ارائه­ی خدمات نوین

– گزارشات متعدد و کامل از وضعیت شرکت

آموزش بازاریابی پیامکی

آموزش بازاریابی پیامکی

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر