جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

پرند پیامک، تبلیغاتی با کمترین هزینه

جولای 1, 2014

مجموعه پرندپیامک با چندین سال سابقه حضور در جمع ارائه دهنده خدمات پیامکی همواره بر این اصل تاکید داشته است که باید فرصتی مغتنم برای مشتریان خود به جهت یک تبلیغات مفید و کارامد مهیا کند . به همین دلیل از ابتدای کار با ارائه خدماتی ارزان کار خود را شروع کرد و هم اکنون مفتخر به ارائه سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه کاملا رایگان است . پنل اس ام اس رایگان و یک خط اختصاصی رایگان بصورت انتخابی کاربر بروی سامانه های پیامکی ما فعال است که می توانید ظرف مدت زمانی ۵ دقیقه ای ثبت و آنرا تحویل بگیرید. پشتیبانی ما در تمام ساعات شب و روز توسط کارشناسان مجرب انجام می شود و نگران حل مشکلات خود نباشید ما در دسترس و در خدمت شماییم . هزینه های اضافی در پرند اس ام اس جای خود را به کیفیت داده است و شما با حداقل هزینه می توانید صاحب یکی از بهترین سامانه های پیامکی در سطح کشور باشید. خود را درگیر قیمت های گراف نکنید، کافیست یکبار سامانه ما را تست کنید آن وقت متوجه می شود هیچ فرقی میان سامانه رایگان ما و سایر سامانه های پولی نیست .

ما همان خدمات را اما بدون هزینه های اضافی در اختیار شما قرار می دهیم تا تبلیغات شما مفید و کارامد باشد . بانک شماره های ما بسیار قوی و شامل تمامی اپراتورها و به تفکیک کد پستی، استان، شهر، منطقه ، جنسیت و سن می باشد که از این رو ما را در صف دارا بودن یکی از بهترین بانک های شماره قرار می دهد . آیا برای تبلیغات چیزی بیشتر از این می خواهید ؟ پرند پیامک از تمامی اپراتور های ارسال پیامک پیشتبانی می کند و این نیز نقطه مثبتی برای سامانه ماست چراکه بسیاری از سامانه تنها از یک و نهایت دو اپراتور پشتیبانی می کنند اما در پرند اس ام اس اپراتور های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰۱ ، ۵۰۰۰۲ و خطوط ثابت تهران فعال است . کیفیت تبلیغات را با پرند پیامک تجربه کنید .

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر