جهت مشاوره و ارسال پیامک تماس بگیرید

شماره تماس 028-32529290
09124823273

ارسال پیامک پرند

آوریل 30, 2014
ارسال پیامک پرند

 از ابزارهای سامانه ارسال اس ام اس شرکت رایسان ، به این منظور که تنظیم متن پیامک و ارسال اس ام اس از طرف شما فقط یکبار صورت می گیرد ولی به تعداد شماره های موجود در آن گروه ، متن پیامک به صورت خودکار تنظیم و برای هر شخص با نام خودش ارسال می گردد.

 سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه :
ارسال پیامک مطمئن ترین ،سریع ترین و ارزانترین راه برای اطلاع رسانی ،تبلیغات و نظرسنجی می باشد. سامانه پیام کوتاه پرند نرم افزاری تحت وب برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس گروهی همراه با بانک شماره های همراه اول و بانک شماره های ایرانسل می باشد که از طریق آن می توان ارسال و دریافت پیامک انبوه ارزان و ارسال منطقه ای ایرانسل را در یک زمان دلخواه،بدون هیچ تجهیزاتی با هزینه کمتر از موبایل و حتی ارسال پیامک را بر اساس رده سنی و تفکیک جنسیت،انجام داد.

همانطور که برای ارسال پیامک با تلفن همراه، ۱- گوشی ۲- سیم کارت و ۳- اعتبار ضروری می باشد، برای ارسال پیامک از طریق اینترنت نیز به ۱- نرم افزار و اعتبار یا همان شارژ پیامک مورد نیاز می باشد.

نرم افزار عبارتست از یک برنامه تحت وب یا ویندوز که امکانات متفاوتی از جمله ارسال و دریافت پیامک را در اختیار کاربر قرار میدهد.

پرند پیامک از ۵ اپراتور ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۱ و ۵۰۰۲ پشتیبانی می کند.

شارز پیامک را تابت و بر اساس میزان خرید تعریف می کنند و هر چه میزان خرید بیشتر باشد هزینه ارسال هر پیامک کاهش می یابد.

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با ما تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر