فردا همان خواهد شد که امروز اندیشیده اید …

همین امروز دست به کار شوید و یک بانک شماره موبایل ایجاد کنید ، بانک شماره موبایلی از مشتریانتان …

آیا میدانید حتی آن شخصی که از خدمات یا محصولات شما استفاده نمی کند یا از شما خرید نمی کند می تواند مشتری شما باشد ؟

آیا میدانید که حفظ مشتریان قدیمی ۵ برابر جذب یک مشتری جدید هزینه دارد ؟

پس فرصت را از دست ندهید و بانک شماره موبایل ایجاد کنید ، برای ایجاد بانک شماره موبایل فقط یک کار باید انجام دهید و آن ایجاد انگیزه است در مشتریانتان برای اینکه شماره موبایلشان را از به شما بدهند .

شما می توانید برای مشتریانتان در سالروز تولدشان تخفیف ویژه ای بگذارید و دریافت این تخفیف را به شرط دریافت پیامک تبریک تولد از سمت شما بگذارید ، مثلا در روز توسط تولد مشتریانتان به آنها پیامک تبریک ارسال کنید و در این ارسال پیامک قید نمایید که شما می توانید امروز با ۵۰ درصد تخفیف از فروشگاه ما خرید کنید یا اگر مثلا کافی شاپ هستید در این روز برای ایشان تخفیف ویژه ای در نظر بگیرید تا مهمانانشان را دعوت نمایند به کافی شاپ شما و آنجا جشن تولد خود را برپا کنند .

اگر شما شرکت یا سازمانی هستید که نمی توانید این گونه از مشتریانتان شماره موبایلشان را بگیرید ، به راحتی می توانید به بهانه یک قرعه کشی ماهانه یا سالانه یا فصلی یا مناسبتی از آنها شماره موبایلشان را بگیرید ، البته فراموش نکنید که حتما این قرعه کشی را انجام دهید .

ارتباط با مشتریان جدید و قدیمی باعث پیشرفت شما خواهد شد ، بعضی از مشتریان شما ممکن است چون نیازی به خدمات شما در مدت زمان طولانی نداشته اند ، شما را فراموش کنند ، پس با سامانه پیامک ایده پردازان به آنها پیامک ارسال کنید و به آنها یادآوری کنید که به یاد آنها هستید .

یکی از مشتریان ایده پردازان ، ایده جالبی دارد و آخر هر هفته آدینه خوبی را با یک جمله ادبی جالب برای مشتریانش آرزو میکند .

مشتریان شما پیامک های شما را دوست دارند ، چون به خدمات شما علاقه مند هستند ، حتی اگر شخصی تمایل نداشت که پیامک دریافت کند می توانید فقط یک مناسبت خاص ، مثل تولد یا عید نوروز را به آنها تبریک بگویید .

یک ارتباط کوچک پیامکی با مشتریانتان با هزینه ای در حدود ۱۰ تومان! می تواند میلیون ها تومان پول را نصیب شما کند ، فقط باید دقت داشته باشید که فردا را شما می سازید ، اگر امروز شماره موبایل های مشتریانتان را جمع آوری نکنید ، فردا شماره ای نخواهید داشت که به آنها پیامک ارسال کنید .