تبریک گفتن و یا عرض تسلیت و ابراز همدردی از جمله عاداتی است که ایرانیان بیشتر از سایر مردم جهان به آن پایبند هستند. انجام دادن هر یک از این امور به صورت مناسبتی از گذشته تا به امروز با توجه به ابزارهایی که در دسترس بوده است با روشهای مختلفی صورت پذیرفته و می پذیرد. با توجه به افزایش گرفتاریها و مشغولیتهای فراوانی که برای افراد وجود دارد ، احتمال اینکه این مناسبتها توسط افراد فراموش شود افزایش پیدا می کند. سامانه پیامک یکی از راههایی است که می تواند در فراموش نشدن این مناسبتها به شما کمک نماید.

تیریک گفتن تولدهای عزیزانتان و یا سالگرد ازدواجتان به همسرتان یکی از مواردی است که فراموش شدن آن برای شما دردسرساز خواهد بود. پس بهتر است از روشهای مطمئنی برای جلوگیری از فراموش شدن هر یک از این مناسبتها استفاده نمایید.

همانطور که تولد نیاز به یادآوری سالیانه دارد، اعلام وفات و یا سالگرد افراد نیز از مواردی است که می توانید از طریق سامانه پیامک ایده پردازان اقدام به انجام آن نمایید، در زمان صرفه جویی نموده و حتی یک نفر را هم فراموش نکنید.

البته این موراد تنها کاربردهایی نیستند که شما می توانید برای مناسبتهای مختلف از آن استفاده نمایید. شرکتهایی که سرویسهای سالیانه ای به مشتریان خود ارائه می دهند نیز می توانند از سرویس یادآوری مناسبتی در سامانه پیامک استفاده نمایند. یادآوری پایان موعد قرارداد برای بیمه نامه ها از نمونه استفاده هایی است که شرکتها می توانند از آن بهره مند شوند.

ارسال پیامکهایی برای تبریک ولادتهای ائمه و یا شهادتها، از دیگر کاربردهایی است که می توانید از پنل های ارسال و دریافت اس ام اس در راستهای تحقق آن استفاده نمایید.